واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی از رشد قیمت در بازار طلا جا ماند پلمب یک کارخانه ماکارونی در تهران (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ثبت‌نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سرمایه‌گذاری برای نصب پنل‌های خورشیدی در خراسان‌رضوی به‌صرفه است؟ قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای (۲۵ اردیبهشت) | دلار کاهشی شد احیای کم‌جانِ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در فروشگاه‌های «شهرما» مشهد + آدرس (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی برداشت ۸۵ هزار تن پسته در خراسان رضوی نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود معنای «فوق العاده خاص» در فیش حقوقی چیست؟ | کدام کارمندان مشمول این امتیاز می‌شوند؟ نرخ دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان نزول کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب مشهد ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است
سرخط خبرها

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۲۰۱۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)
طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز ۶ هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون ۴۰ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای ۱۷ عیار از ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به ۱۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدودا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود ۷ میلیون تومان است پیش بینی کرد در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->